Piątek, 28 IV 2017 r.
Nr 70/2017 (2200)
indeks alfabetyczny |
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  Ł  M  N  O  P  R  S  Ś  T  U  W  V  Z  Ź  Ż 
wydanie z wybranego dnia | najczęściej czytane | najlepiej oceniane | zmień rozmiar czcionki | terminy i wydarzenia | kanał RSS
 

Aktualności - Produkty, usługi, promocje


  • 10.32, 16 marca 2011 r.
    Konsumenci preferują polubowne rozstrzyganie sporów

    Ponad 70 proc. konsumentów uważa, że zgoda przedsiębiorcy na polubowne rozwiązanie sporu świadczy o tym, że dba on o swoich klientów – wskazują najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK przypomina o sądownictwie polubownym, które pozwala szybciej i taniej rozstrzygać spory między sprzedawcą i konsumentem.
     

  • 07.14, 16 marca 2011 r.
    Porozumienie ubezpieczycieli z UFG

    Dwadzieścia pięć firm ubezpieczeniowych podpisało z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym umowę o udostępnieniu narzędzia do weryfikacji szkód z polis OC i AC. Do firm sygnatariuszy trafia 99,8 proc. składki za polisy komunikacyjne OC w Polsce. Dzięki nowemu rozwiązaniu ubezpieczyciele mogą zaoszczędzić miliony złotych. Z programu pilotażowego wynika, że nawet 10 proc. kierowców mija się z prawdą przy podawaniu wysokości zniżek za bezwypadkową jazdę.
     

  • 13.52, 2 marca 2011 r.
    Cyfryzacja telewizji – zabezpieczenia dla konsumentów

    Kara w wysokości od 1 tys. zł do 50 tys. zł będzie groziła przedsiębiorcy, który sprzeda odbiornik niezapewniający cyfrowego odbioru bez uprzedniego poinformowania o tym klienta - przewiduje rządowy projekt ustawy o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej.  Podstawowym celem ustawy jest stworzenie formalno-prawnych podstaw do wprowadzenia cyfrowej telewizji naziemnej w Polsce i wyłączenia nadawania analogowego do 31 lipca 2013 r.
     

  • 13.52, 22 lutego 2011 r.
    Podatki i rejestracja firmy przez Internet coraz powszechniejsze w UE

    W latach 2009-2010 z 69 proc. do 82 proc. zwiększył się średni odsetek osób, które mają dostęp do  publicznych usług przez Internet, takich jak składanie deklaracji podatkowych, szukanie pracy czy rozpoczynanie działalności gospodarczej. Zdaniem Komisji Europejskiej, udostępnienie w Sieci większej liczby usług pomaga obniżyć koszty administracji publicznej i zmniejsza obciążenia biurokratyczne przedsiębiorstw i obywateli.
     

  • 10.32, 10 lutego 2011 r.
    Deloitte: Banki powinny zmienić model prowadzenia biznesu

    Banki powinny zmienić filozofię prowadzenia działalności, podnieść kompetencje pracowników, a także jakość oferowanych usług, w przeciwnym wypadku wkrótce mogą mieć problem z utrzymaniem obecnej pozycji rynkowej – uważają analitycy z firmy doradczej Deloitte. W ich opinii  głębokich przekształceń w sposobie działania banków wymaga nowa sytuacja makroekonomiczna oraz zmiany regulacyjne w sektorze finansowym.
     

  • 15.29, 20 grudnia 2010 r.
    Szkolenia bez VAT tylko do końca roku – komunikat działu szkoleń www.podatki.biz

    Od 1 stycznia 2011 roku szkolenia otwarte oferowane przez dział szkoleń www.podatki.biz zostaną objęte stawką VAT w wysokości 23%. Tych z Państwa, którym zależy na zakupie szkoleń według stawki zwolnionej zachęcamy do zamówienia i opłacenia udziału w szkoleniu jeszcze w tym roku – cena szkolenia nie ulegnie wówczas zmianie i nie zostanie podwyższona o VAT. Pełna lista oferowanych obecnie szkoleń znajduje się na stronie www.szkolenia.podatki.biz

  • 14.57, 7 grudnia 2010 r.
    Kredyty: Zalecenia KNF dla pożyczkobiorców

    Komisja Nadzoru Finansowego przestrzega przed pochopnym zaciąganiem kredytów na pokrycie przedświątecznych wydatków. Zwraca uwagę, że kredyty przeznaczone na cele konsumpcyjne - w szczególności gotówkowe, w rachunku bieżącym i związane z kartami kredytowymi – są najmniej bezpieczne spośród wszystkich kredytów udzielanych gospodarstwom domowym. Na koniec października 2010 r. wartość kredytów konsumpcyjnych wyniosła 139,9 mld zł, a udział kredytów zagrożonych zwiększył się do 16,9 proc. z 13 proc. w grudniu 2009 r.
     

  • 07.14, 30 listopada 2010 r.
    Umowy o karty płatnicze z niedozwolonymi klauzulami

    W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeanalizował 280 wzorców umów o karty płatnicze stosowanych przez 12 banków, w tym także regulaminy oraz tabele opłat i prowizji. Kontrolerzy zakwestionowali 45 klauzul - niekorzystne postanowienia były stosowane przez wszystkie przebadane banki. Zarzuty UOKiK dotyczą głównie zapisów, które mogą być uznane za niedozwolone, postanowień naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy oraz znajdujących się w rejestrze klauzul niedozwolonych.
     

  • 10.32, 19 listopada 2010 r.
    Niespełna 11 tys. przeniesionych rachunków bankowych

    Od 1 stycznia do 31 października 2010 r. za pośrednictwem systemu wymiany informacji OGNIVO, obsługiwanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową, banki przesłały między sobą niespełna 11 tys. zgłoszeń dotyczących otwarcia nowego rachunku bankowego – wynika z przedstawionego przez Związek Banków Polskich raportu na temat stanu wykorzystania przez polskich konsumentów możliwości przenoszenia rachunków bankowych.
     

  • 14.58, 5 listopada 2010 r.
    Bezpłatna konferencja dla właścicieli biur rachunkowych

    Działalność gospodarcza, prowadzona zarówno przez Właścicieli biur rachunkowych jak i ich Klientów obciążona jest dużym ryzykiem prawnym. Jednak zagrożenia można wyeliminować, a dodatkowo poprzez właściwe działania osiągnąć duże korzyści, poprawiając jednocześnie konkurencyjność firmy.

  • 14.58, 28 października 2010 r.
    Produkty z importu – efekty kontroli bezpieczeństwa wyrobów

    Niewłaściwe oznakowanie produktów i niespełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa – to najczęstsze nieprawidłowości odkryte przez Inspekcję Handlową w trakcie kontroli przeprowadzonych w pierwszym półroczu tego roku. Jak wynika z raportu UOKiK przygotowanego na podstawie ustaleń kontrolerów, obowiązujących wymagań nie spełnia m.in. co trzecia zabawka i para obuwia dla najmłodszych. W ubiegłym roku na polski rynek sprowadzono produkty o wartości 146 mld dolarów.

  • 09.23, 26 października 2010 r.
    Rzecznicy konsumentów udzielili w 2009 r. 350 tys. porad

    Na podstawie danych nadesłanych przez 369 powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów z całej Polski Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygotował roczne sprawozdanie dotyczące ich działalności. W ubiegłym roku udzielili oni blisko 350 tys. porad i przeprowadzili 45 tys. interwencji u przedsiębiorców. Za udzielaną pomoc konsumenci nie płacą.

  • 12.48, 25 października 2010 r.
    Konsumenci w UE najgorzej oceniają rynki inwestycji, nieruchomości i dostępu do Internetu

    Jak wynika z opublikowanej przez Komisję Europejską tablicy wyników dla rynków konsumenckich, rynek inwestycji, emerytur i papierów wartościowych, usług w zakresie nieruchomości oraz świadczenia usług internetowych to rynki, które najczęściej nie spełniają oczekiwań konsumentów w UE. Po raz pierwszy tablica obejmuje aż 50 różnych rynków – od żywności przez artykuły gospodarstwa domowego do napraw samochodów – we wszystkich krajach UE.

« poprzednia[ 1 ] . [ 2 ] . [ 3 ] . [ 4 ] . [ 5 ] . [ 6 ] . [ 7 ]następna »

Copyright © TaxNet Sp. z o.o. w Tychach