Wtorek, 17 I 2017 r.
Nr 9/2017 (2139)
indeks alfabetyczny |
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  Ł  M  N  O  P  R  S  Ś  T  U  W  V  Z  Ź  Ż 
wydanie z wybranego dnia | najczęściej czytane | najlepiej oceniane | zmień rozmiar czcionki | terminy i wydarzenia | kanał RSS
 

Aktualności - Produkty, usługi, promocje


  • 10.52, 6 lipca 2010 r.
    Zmiana dostawcy prądu: Ruszyła kampania URE pod hasłem „Masz wybór”

    Do południa 5 lipca, czyli w ciągu czterech pierwszych dni kampanii informacyjnej „Masz wybór”, na stronie www.maszwybor.ure.gov.pl zarejestrowano ponad 30 tys. odwiedzin. Adresowany do odbiorców energii serwis URE jest elementem kampanii społecznej, która rozpoczęła się 1 lipca br. - w trzecią rocznicę uwolnienia odbiorców indywidualnych od konieczności kupowania energii elektrycznej tylko od jednego sprzedawcy.

  • 11.58, 5 lipca 2010 r.
    UOKiK o sezonowych obniżkach cen

    Z najnowszych badań, przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez ARC Rynek i Opinia wynika, że większość osób kupujących podczas sezonowych wyprzedaży nie wie, jakie prawo chroni konsumentów. Na pytanie: czy znasz prawa kupujących na wyprzedażach – jedynie 5 proc. ankietowanych odpowiedziało pozytywnie, natomiast 43 proc. przyznało się, że nie zna obowiązujących rynkowych zasad.

  • 10.52, 1 lipca 2010 r.
    Żywność ekologiczna obowiązkowo z „euro-liściem”

    1 lipca 2010 r. wchodzą w życie nowe unijne przepisy w sprawie oznakowania żywności ekologicznej. Jednym z nich jest wymóg dotyczący nowego, unijnego, ekologicznego logo. Tak zwany „euro-liść” musi zawsze widnieć na pakowanej żywności organicznej, którą wytworzono w jednym z państw UE i która spełnia wymagane normy. Obok unijnego logo w dalszym ciągu będzie można umieszczać inne oznaczenia prywatne, regionalne lub krajowe. W przypadku ekologicznych produktów niepakownych i importowanych logo nadal nie będzie obowiązkowe.

  • 13.08, 10 czerwca 2010 r.
    Ochrona konsumentów w UE

    Linie lotnicze i zakupy przez Internet najczęściej sprawiają kłopoty konsumentom w Unii Europejskiej – wynika z danych Europejskiego Centrum Konsumenckiego, które od pięciu lat pomaga nabywcom towarów i usług w starciach z firmami z zagranicy. Konsument na miarę Europy – pod takim hasłem odbyło się w Warszawie spotkanie z okazji rocznicy Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich w Polsce (ECC NET).

  • 07.38, 7 czerwca 2010 r.
    Koniec analogowej telewizji w Polsce za trzy lata

    Z początkiem sierpnia 2013 r. zakończy się w Polsce era naziemnej telewizji analogowej – zadeklarował rząd. Do tego czasu wszyscy odbiorcy powinni nabyć nowy odbiornik telewizyjny lub dekoder do posiadanego już telewizora. Najważniejszym skutkiem cyfryzacji naziemnego sygnału telewizyjnego będzie pozyskanie tzw. dywidendy cyfrowej, czyli nowych zasobów częstotliwości.

  • 10.52, 25 maja 2010 r.
    Konkurs pomysłów na dobry start w globalnej sieci

    Wsparcie Funduszu Kapitału Zalążkowego Pomeranus Seed w wysokości do 200 tys. euro, zainteresowanie Aniołów Biznesu, a także globalna kampania reklamowa przeprowadzona przez serwisy firmy Red Sky – na takie nagrody mogą liczyć najciekawsze start-upy, które wezmą udział w rozpoczynającym się programie Global Startup Challenge 2010. To pierwsza w Polsce inicjatywa skierowana do twórców projektów internetowych o najwyższym potencjale, rokujących odniesienie sukcesu w skali globalnej. Celem programu jest wyłonienie i wsparcie merytoryczne, technologiczne oraz finansowe najlepszych pomysłodawców zarówno Polacy, jak i z całej Europy.

  • 08.43, 24 maja 2010 r.
    Jakość usług pocztowych wciąż niezadowalająca

    Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) ogłosił raport o badaniach jakości powszechnych usług pocztowych, które jako jedyna w kraju świadczy Poczta Polska. Kontrola dotyczyła terminowości doręczeń przesyłek oraz liczby i rodzaju zgłoszonych reklamacji, a także sposobu ich rozpatrzenia.
    Większość wskaźników obowiązujących Pocztę Polską pozostaje niezrealizowana.

  • 14.15, 14 maja 2010 r.
    Ipsos: Użytkownicy Internetu chętniej korzystają także z innych mediów

    Według ośrodka badawczego, Internet - wbrew obiegowym opiniom - nie wpływa negatywnie na korzystanie z innych mediów: z prasy drukowanej i radia. Przeciwnie, osoby częściej korzystające z globalnej sieci częściej czytają też codzienną prasę, czasopisma, a także słuchają radia. W zjawisko tzw. współużytkowania mediów nie wpisuje się za to telewizja, która albo przegrywa z Internetem, albo od niego odciąga.

  • 10.52, 12 maja 2010 r.
    Witryna o inteligentnym opomiarowaniu

    Urząd Regulacji Energetyki poinformował o uruchomieniu Platformy Informacyjnej Inteligentnego Opomiarowania (w skrócie PIIO) - pierwszej w Polsce witryny internetowej poświęconej wdrażaniu systemu Smart Metering. Platforma promuje wprowadzenie systemu inteligentnego opomiarowania w interesie wszystkich uczestników rynku energii.

  • 10.52, 7 maja 2010 r.
    UOKiK: Telekomy naruszają prawa konsumentów

    W związku z sygnałami napływającymi od abonentów UOKiK skontrolował operatorów telefonii komórkowej sprzedających swoje produkty i usługi za pośrednictwem telefonu oraz Internetu. Przeanalizowano dziesiątki umów, regulaminów, warunków świadczenia usług oraz skryptów – scenariuszy prowadzenia rozmów telemarketerów z klientami. Urząd miał zastrzeżenia do warunków stosowanych przez wszystkich skontrolowanych operatorów – PTK Centertel, PTC, Polkomtel, P4.

  • 10.52, 5 maja 2010 r.
    Linie lotnicze i pył wulkaniczny: ECK pomaga w dochodzeniu praw poszkodowanym pasażerom

    Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECK) przedstawiła dziś praktyczny pakiet informacji mający służyć konsumentom poszkodowanym w wyniku niedawnych zakłóceń ruchu lotniczego w dochodzeniu praw konsumentów gwarantowanych przepisami UE. Pakiet zawiera wzór skargi, dane teleadresowe wszystkich przewoźników lotniczych oraz inne porady praktyczne. W ciągu pierwszego tygodnia kryzysu wywołanego chmurą pyłu wulkanicznego liczba rozpatrywanych skarg wzrosła siedmiokrotnie.

  • 09.47, 29 kwietnia 2010 r.
    Ipsos: Klienci wolą tradycyjne kanały kontaktu z dostawcami usług

    Kontakt osobisty, wysyłka listu pocztą oraz rozmowa przez telefon to tradycyjne i najczęściej wybierane kanały komunikacji klientów z dostawcami usług – wynika z najnowszego badania Ipsos na temat preferencji w zakresie kontaktów z biurem obsługi klienta. Zwiastuny zmian niesie tzw. generacja Y chętniej niż przedstawiciele pozostałych grup korzystająca z nowoczesnych form kontaktu, takich jak e-mail, pytanie ze strony www czy rozmowa on-line.

  • 11.19, 22 marca 2010 r.
    Już w czwartek w Łodzi – Prawo dla fotografów i filmowców

    W trakcie Międzynarodowych Targów Film Video Foto w Łodzi, w czwartek, 25.03.2010 r. odbędzie się konferencja szkoleniowa dla fotografów i filmowców - Fotograf i Filmowiec: prawo cywilne, gospodarcze i autorskie. Uczestnicy MTŁ będą mieli możliwość zapoznać się z wykładami znanych prawników – praktyków, zajmujących się na co dzień zagadnieniami związanymi z prowadzeniem działalności w zakresie wolnych zawodów.

« poprzednia[ 1 ] . [ 2 ] . [ 3 ] . [ 4 ] . [ 5 ] . [ 6 ] . [ 7 ]następna »

Copyright © TaxNet Sp. z o.o. w Tychach