Piątek, 15 XII 2017 r.
Nr 205/2017 (2335)
indeks alfabetyczny |
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  Ł  M  N  O  P  R  S  Ś  T  U  W  V  Z  Ź  Ż 
wydanie z wybranego dnia | najczęściej czytane | najlepiej oceniane | zmień rozmiar czcionki | terminy i wydarzenia | kanał RSS
 

Aktualności - Produkty, usługi, promocje


  • 07.05, 9 listopada 2009 r.
    Podatki to Twój biznes – przejdź na podatki.biz

    Jedno kliknięcie na stronie podatki.biz od dzisiaj przenosi na podatki.biz - do nowej odsłony obecnego w Internecie od dekady serwisu o tematyce gospodarczej i prawno-podatkowej. Użytkownicy zachowują - na dotychczasowych zasadach - dostęp do treści, bezpłatnych programów i usług, wśród których znalazło się kilka nowości. Ten sam pozostał również właściciel i wydawca portalu

  • 09.44, 2 listopada 2009 r.
    Plany lotniczych przewoźników na sezon zimowy

    Do Urzędu Lotnictwa Cywilnego (ULC) wpłynęło 55 rozkładów obcych przewoźników, którzy planują wykonywać regularne loty do i z Polski w sezonie zimowym 2009/2010. Całkowita liczba obcych linii lotniczych w Polsce w porównaniu z ubiegłym sezonem rozkładowym nieznacznie wzrosła wzrosła. Dla przewoźników najpopularniejszym polskim portem lotniczym pozostaje Okęcie.

  • 15.19, 14 października 2009 r.
    Kolekcjonerskie monety do kupienia w internetowym serwisie aukcyjnym NBP

    Począwszy od 2010 r. NBP zmienia sposób dystrybucji monet i banknotów kolekcjonerskich - srebrne i złote monety oraz banknoty będą sprzedawane na internetowych aukcjach organizowanych przez NBP. W aukcjach będą mogli uczestniczyć wszyscy zainteresowani kupnem monet lub banknotów na rynku pierwotnym, w tym głównie kolekcjonerzy indywidualni i firmy numizmatyczne. Warunkiem udziału w aukcjach będzie wcześniejsze zarejestrowanie konta w serwisie Kolekcjoner.

  • 08.40, 13 października 2009 r.
    Wsparcie dla MŚP, które chcą zaistnieć w Internecie

    Google we współpracy z PKPP Lewiatan i home.pl pomoże małym i średnim firmom zaistnieć w internecie. Wspólna akcja mająca na celu zachęcenie polskich przedsiębiorców do aktywnej obecności w internecie może być jedną z dróg wzmacniających konkurencyjność całej gospodarki – przekonuje Lewiatan.

  • 11.55, 6 października 2009 r.
    Będzie europejska usługa elektronicznej opłaty drogowej

    Komisja Europejska przyjęła techniczne specyfikacje i wymogi niezbędne do uruchomienia europejskiej usługi opłaty elektronicznej (EETS), która pozwoli użytkownikom dróg na łatwe uiszczanie opłat za przejazd w całej Unii Europejskiej, dzięki temu samemu abonamentowi wykupionemu u jednego usługodawcy oraz jednemu urządzeniu rejestrującemu zainstalowanemu w pojeździe.

  • 10.48, 2 października 2009 r.
    Korzyści z e-podpisu

    Obniżenie kosztów i uproszczenie kontaktów z urzędami – takie, według Konfederacji Pracodawców Polskich, mogą być korzyści z wejścia w życie projektu ustawy o podpisach elektronicznych, która ma na celu ułatwienie przekazywania dokumentów drogą elektroniczną. – Objęcie regulacją ustawową podpisu elektronicznego zmniejszy koszty i pomoże upowszechnić e-podpis na innych płaszczyznach życia – uważa ekspert KPP Piotr Rogowiecki.

  • 15.19, 1 października 2009 r.
    Wystartował europejski system wspomagania satelitarnego EGNOS

    Komisja Europejska zainaugurowała działalność europejskiego systemu wspomagania satelitarnego (EGNOS, z ang. European Geostationary Navigation Overlay Service), udostępniając firmom i obywatelom bezpłatne, powszechnie dostępne usługi. EGNOS to pierwszy rzeczywisty wkład Europy w dziedzinie nawigacji satelitarnej. Usługa służy zwiększeniu dokładności sygnałów wykorzystywanych do nawigacji satelitarnej na starym kontynencie. Pozwala tym samym na zmniejszenie marginesu błędu – w stosunku do stosowanego obecnie systemu GPS – z około dziesięciu do dwóch metrów.

  • 15.19, 30 września 2009 r.
    Od 30 września można dzwonić bez prefiksu „0”

    Rozpoczął się proces likwidacji prefiksu krajowego „0”, wybieranego dotychczas przed numerem abonenta stacjonarnych sieci telefonicznych. Zmiana jest wprowadzana zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury z 28 lutego 2008 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych. Odejście od prefiksu „0” będzie stopniowe i potrwa do 15 maja 2010 r.

  • 10.48, 24 września 2009 r.
    UOKiK bada działania kolejnych banków

    Do UOKiK nadal napływają zgłoszenia dotyczące stosowania przez banki wadliwych wzorców umownych oraz niedozwolonych praktyk przy udzielaniu kredytów denominowanych w obcych walutach. Z niemal 8 tys. w 2007 roku do ponad 10 tys. w 2008 roku wzrosła ilość skarg napływających na usługi bankowe do miejskich i powiatowych rzeczników konsumentów. Kredytobiorcy mają problemy z niejasnymi informacjami o wysokości oprocentowania, prowizji i innych opłat związanych z kredytami hipotecznymi. Z badań Urzędu wynika, że 22 proc. konsumentów finansujących w ten sposób zakup nieruchomości odczuło niekorzystny sposób przeliczania kursu waluty obcej.

  • 15.19, 23 września 2009 r.
    Komisja krytykuje niejasny system opłat bankowych w UE

    Sprawozdanie Komisji Europejskiej na temat detalicznych usług finansowych wskazano na narastanie problemów związanych ze sposobem informowania konsumentów i udzielania im porad przez banki. Chodzi m.in. o niejasne opłaty bankowe, problemy w zakresie doradztwa i niskie wskaźniki przechodzenia do innych banków. Sprawozdanie przedstawia strukturę kosztów prowadzenia rachunków bieżących jako „bardzo mało przejrzystą i prawie uniemożliwiającą klientom określenie kosztów i porównanie różnych ofert”.

  • 13.05, 21 września 2009 r.
    Niedozwolona prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu wypowiedzianego przez bank

    Na wniosek UOKiK Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał za niedozwoloną klauzulę stosowaną we wzorcach umów o kredyt hipoteczny przez bank Nykredit, zgodnie z którą kredytobiorca musiał ponieść koszt prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu wypowiedzianego przez bank. To trzecia wygrana sprawa sądowa z kilku skierowanych przez UOKiK przeciwko bankom w ostatnich miesiącach

  • 14.12, 11 września 2009 r.
    Porozumienie w sprawie systemu automatycznego powiadamiania o wypadkach

    Przedstawiciele stowarzyszenia branży telefonii komórkowej (GSM Association) podpisali z UE protokół ustaleń w sprawie wdrożenia w całej Europie montowanego w samochodach systemu automatycznego powiadamiania o wypadkach „eCall”. Uruchomienie systemu „eCall” wymaga ścisłej współpracy między władzami, producentami samochodów i operatorami sieci komórkowych, a w przypadku pełnego wdrożenia system ten może ratować życie 2 500 osób w UE rocznie.

  • 13.05, 10 września 2009 r.
    Ponad połowa e-sklepów z elektroniką w UE wprowadza klientów w błąd

    Komisarz ds. konsumentów UE Meglena Kunewa ogłosiła wyniki przeprowadzonego w całej UE dochodzenia dotyczącego reklam wprowadzających w błąd oraz nieuczciwych praktyk stosowanych przez portale internetowe sprzedające sprzęt elektroniczny. Wynika z nich, że 55 proc. skontrolowanych stron internetowych wprowadza klientów w błąd w sprawie praw konsumenta, całkowitego kosztu produktu lub danych kontaktowych sprzedawcy.

« poprzednia[ 3 ] . [ 4 ] . [ 5 ] . [ 6 ] . [ 7 ] . [ 8 ] . [ 9 ]następna »

Copyright © TaxNet Sp. z o.o. w Tychach